Thursday, July 2, 2009

Tebang Pokok

Semalam g tebang pokok eucalyptus utk project research. Yang sedihnya kene hujan, time winter ni bile kene hujan..hmmm ape lagi demam la jwbnye.. isk isk.. tp sbb projectnye pasal redah je la. pastu dh la basah, kene angkat plak balak tu.. gagah sungguh aku ketika itu. aku sorg je pompuan.. sibbaik si alex franco tu ade. tq alex. masa nk tggu kris dtg amik 4wd tu mmg rasa nk nangis je. baju dh basah, pastu sejuk tahap nk beku, si alex ni baik hati nk bg pinjam jacket dia plak, tp sian kat dia sejuk plak nnt. so menahan je la kesejukkn dlm hutan tu sambil tggu si kris ni xsampai2 lagi.. kalau ikut hati nk je suh si alex ni peluk (bkn nk menggatal ye), tp sbb mmg tahap nk mengalir air mata tahan sejuk. Bile kris dh sampai je terus melompat masuk dlm kete dgn baju yg koto bolo. terseksa batin noks.. pastu g letak logs tu kat canon shed sbb esoknya(harini) nk buat testing. Balik office sibbaik ade lab coat, so bkk la hoodies yg dh lencun tu, n ganti ngan lab coat. Sampai je umh, terus g mandi suma. Dh demam n selsema.. dah le time2 sejuk ni nafsu mkn melampau.. tp sbb x larat nk masak, so aku g tdo dulu. 2jam aku tdo pastu bgn rasa mcm dah ok sket, terus aku g masak bihun goreng. mmg lapau tahap karma nye nih.. hihihi.. pastu dh mkn ubt aku prepare utk testing aku tu.. pastu aku tdo..zzzzz

No comments: